niedziela, 6 lipca 2008

Pierwszy wpis

Tego bloga traktuje jako swoisty pamiętnik moich najcudowniejszych doznań wzrokowych. Uwielbiam patrzeć.... Nie pale, nie pije i nie biorę innych świństw. Jednym słowem czystość i natura. Posiadamy z mężem 36 arów świeżo posadzonego lasku, duży ogród, piękny domek, 6 dzieci, 3 kotki i 2 psy, no i rybki, kilka sztuk. Postanowiłam ze zdjęć osób nie będę tutaj zamieszczać, a jedynie moich zwierzątek no i ogrodu, mojej drugiej pasji.





Na zdjęciach moje pieski: Bleki Shar pei Bleki urodzony 30 lipca 2007, no i Lora Owczarek środkowoazjatycki urodzona 6 kwietnia 2008 roku.




Naszą działkę kupiliśmy w grudniu 2006 roku. Dom powalał nas na kolana, co dziwne ...z zachwytu. Wszyscy nasi znajomi ocenili jego stan jako fatalną ruinę z przed I Wojny. Dziś, jak patrzymy na zdjęcia z przed remontu .....kurcze ale mieliśmy jazdę, jakie wizjonerstwo...Boże.






Co ja będę gadać, sami oceńcie










2 komentarze:

Anonimowy pisze...

… you have a very nice Site - Please visit my Webspace unter http://butzelnews.blogspot.com/ Thanks and Greetings from Germany

magda pisze...

... a ja ten dom pamiętam z dawnych czasów! To jest zadziwiające co z nim zrobiliście, teraz wygląda cudownie, podziwiam Cię za to co robisz ;))) buźki